Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Zezula, Vojtěch ; Doležal, Tomáš (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh modernizace marketingové strategie, která je tvořena za pomocí dat získaných z předešlého ročníku Moravské ligy Taekwon-Do ITF. Úvodní část práce obsahuje teoretická východiska, která jsou nezbytná ke zpracování praktické části. Objasňuje terminologii marketingu, marketingové strategie. Praktická část je následně tvořena analýzou předchozího ročníku, přičemž výsledky slouží jako podklady pro samotnou inovaci marketingové strategie.
Bojová umění jako sportovní aktivita ve volném čase
RAŠEK, Dominik
Práce se zabývá bojovým uměním jako volnočasovou aktivitou. Vysvětluje rozdíl mezi bojovým uměním, bojovým sportem a sebeobranou. Popisuje vybraná bojová umění: kung-fu, taekwondo, karate, judo, aikido a capoeiru. U jednotlivých bojových umění uvádí základní charakteristiku a historický vývoj, používané styly boje a techniky. Popisuje stupně technické vyspělosti a soutěžní disciplíny. Zabývá se morální stránkou každého bojového umění, jeho vlivem na psychickou a morální stránku jedince, pedagogickým vlivem mistra či trenéra na žáka. Práce souhrnně porovnává vybraná bojová umění po stránce technické, soutěžní i duchovní. Bojová umění mají pozitivní vliv na formování osobnosti jedince, podporují harmonii tělesné i duševní stránky, a mohou tak nacházet vhodné uplatnění ve volnočasových aktivitách.
Marketingový mix Českého svazu Taekwon-Do ITF
Štochl, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingový mix Českého svazu Taekwon-Do ITF Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu Českého svazu Taekwon-Do ITF a vytvoření návrhu na jeho zlepšení. Dílčí cíle obsahují popis managementu organizace a prostředí, v němž organizace působí. Metody: Pro účely práce byl využit kvalitativní marketingový výzkum. Využito bylo metod hloubkového interview a případové studie. Pro účely práce byla provedena také SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je návrh na optimalizaci marketingového mixu. Navrženy byly především úpravy propagace, využití sponzoringu a také aktualizace některých složek produktu a jejich cen. Klíčová slova: Marketingový mix, Taekwon-Do, případová studie
Využití Taekwon-Do ITF u vertebropatů
FRIČ, Lukáš
Tématem této bakalářské práce je aplikace vybraných technik z Taekwon-Do ITF (dále už jen TKD), a jejich detailní korekce, na pacienty s vertebrogenně algickým syndromem. Taekwon-Do bylo, na rozdíl od jiných bojových umění, popsáno techniku po technice a to s maximálním ohledem na biomechaniku lidského těla. Dopad Tai-chi, jednoho z nejznámějších umění, už byl prozkoumán, a to i pře sto, že jeho techniky nejsou tak detailně popsány, ani zde nejsou určité paralely s kinezioterapeutickými metodami. Hlavními cíli práce bylo zjistit, jakým způsobem ovlivňuje pravidelné cvičení Taekwon-Do ITF bolesti a zjistit, jaký vliv má pravidelné cvičení Taekwon-Do ITF na vybrané pohybové stereotypy. Bolesti zad jsou dnes téměř považovány za civilizační chorobu, která může jedince neuvěřitelně omezit nejen v pracovním, ale i soukromém životě. Tuto bakalářskou práci jsem rozdělil na 3 základní části. První část teoretická obecná, se věnuje anatomii páteře, hlubokém stabilizačnímu systému, základním pojmům jako je VAS a další. Druhá část, teoretická speciální, je věnovaná Taekwon-Do, obsahuje informace od historie a vzniku, přes hlavní principy TKD, až po jednotlivé základní techniky a pohyby. Obsahuje konkrétní paralely mezi TKD a metodami kinezioterapeutických postupů, rozdíl mezi pouhou "výukou TKD" a jejich detailnější promítnutí do vybraných pohybových stereotypů. Třetí část je praktická. Ta se zakládala jak z kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Na začátku této části se věnuji kvalitativnímu výzkumu popisuji posturografické vyšetření, systém posturální kontroly, jednotlivé testy na posturografu. Dále se věnuji jednotlivým kazuistikám svých 4 probandů, které obsahují vstupní kineziologický rozbor, vstupní posturografické vyšetření, průběh terapie a výstupní rozbor i výstupní posturografické měření. Následuje představení výsledků dotazníku a shrnutí v diskuzi s mými postřehy. Celá tato praktická část je ukončena závěrem, který shrnuje výsledky. Ve třetí části je též vyhodnocení kombinovaného výzkumu. Data kvalitativní části, výzkumu se čtyřmi probandy, byla sbírána formou posturografických měření, kineziologických rozborů a škály bolesti, kvantitativní část potom tvořil dotazník. Ten byl rozšířen pomocí webových stránek, a to mezi vedoucí i žáky jednotlivých TKD škol po celém území České republiky. Samotný kvalitativní výzkum probíhal po dobu cca 6 měsíců a zkoumaný vzorek tvořili 4 probandi, kteří trpěli bolestmi zad v různých segmentech. Cvičební jednotka, respektive terapie, měla probíhat 3x týdně na oficiálních trénincích bojového umění Taekwon-Do ITF tradičním stylem a formou domácího cvičení dle doporučení trenéra. Taková jednotka měla obsahovat minimálně rozcvičku, stretching, trénink kopů a trénink základních technik. Zvýsledků kvalitativního výzkumu vyšlo najevo, že ti kteří se věnovali pravidelnému cvičení TKD se zlepšili v testech stability a mírně, ne však zásadně v pohybových stereotypech. Stejně tak se subjektivně cítili lépe a došlo k snížení frekvence bolesti zad, nebo jejímu vymizení. Ti, kteří se cvičení nevěnovali takových výsledků nedosáhli, naopak došlo v některých testech k mírnému zhoršení. Z výsledků kvantitativní části vyšlo najevo, že pravidelné cvičení TKD vede spíše ke zlepšení či zachování stavu, než zhoršení a zvětšení bolestí. Tato práce by mohla posloužit zdravotnickým pracovníkům a sportovcům, dále trenérům, učitelům a žákům TKD, ale i širší veřejnosti jako studijní materiál.
Marketingový mix Českého svazu Taekwon-Do ITF
Štochl, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Omcirk, Vilém (oponent)
Název: Marketingový mix Českého svazu Taekwon-Do ITF Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu Českého svazu Taekwon-Do ITF a vytvoření návrhu na jeho zlepšení. Dílčí cíle obsahují popis managementu organizace a prostředí, v němž organizace působí. Metody: Pro účely práce byl využit kvalitativní marketingový výzkum. Využito bylo metod hloubkového interview a případové studie. Pro účely práce byla provedena také SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je návrh na optimalizaci marketingového mixu. Navrženy byly především úpravy propagace, využití sponzoringu a také aktualizace některých složek produktu a jejich cen. Klíčová slova: Marketingový mix, Taekwon-Do, případová studie
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Zezula, Vojtěch ; Doležal, Tomáš (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh modernizace marketingové strategie, která je tvořena za pomocí dat získaných z předešlého ročníku Moravské ligy Taekwon-Do ITF. Úvodní část práce obsahuje teoretická východiska, která jsou nezbytná ke zpracování praktické části. Objasňuje terminologii marketingu, marketingové strategie. Praktická část je následně tvořena analýzou předchozího ročníku, přičemž výsledky slouží jako podklady pro samotnou inovaci marketingové strategie.
Stimulační a relaxační efekt apercepce hudby v kontextu bojových umění
ŠPIČKA, Roman
Práce se zabývá vlivem hudby na psychické a fyzické projevy člověka v rámci cvičení Taekwon-Do. Teoretická část popisuje historii a současnost Taekwon-Do, základní strukturu muzikoterapie a účinky hudby, cvičení a relaxace na jedince. Praktická část srovnává čtyři skupiny probandů, kteří cvičili či relaxovali za poslechu hudby nebo bez ní. Sledovala se emocionální rovina a tepová frekvence. Byly stanoveny čtyři hypotézy: H1 - Průměrná tepová frekvence je vyšší u probandů cvičících za poslechu stimulující hudby než u probandů cvičících bez hudebního stimulu., H2 - Průměrné hodnoty v emocionální rovině směrem ke stavu excitace jsou vyšší u probandů cvičících za poslechu stimulující hudby než u probandů bez hudebního stimulu., H3 - Průměrná tepová frekvence je nižší u probandů relaxujících za poslechu uklidňující hudby než u probandů relaxujících bez hudby., H4 - Průměrné hodnoty v emocionální rovině směrem ke stavu zklidnění jsou vyšší u probandů relaxujících za poslechu hudby než u probandů relaxujících bez hudby. Výzkum byl koncipován jako kvantitativní a to formou srovnávací studie. Pro sběr dat byl použit anamnestický dotazník a metoda přímého měření tepové frekvence. Data byla prezentována formou tabulek a grafů. Rozdíly mezi skupinami byly takové, že jsem mohl podpořit všechny hypotézy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.